It's All Alright

omg fun. omg animals omg boys omg internet omg pizza omg

Ask me anythingSubmitFavsMy LifeNate :)))Nächste SeiteArchiv

about me lol

STEP ONE:
Spell your name with songs.
S: Secrets - OneRepublic
A: All Alright - Fun.
R: Rivers and Roads - The Head and the Heart
A: All These Things That I’ve Done - The Killers
H: Happily - One Direction

STEP TWO
Name: Sarah
Birth date: March 18
Nickname: Sar Bear
Eye Color: Blue
Hair Color: Blonde
Zodiac Sign: Pisces

STEP THREE:
The shoes you wore today: DRILLMASTERS FOR LIFE
Your weaknesses: men in perfectly tailored suits and equality
Your fear(s): i have like 500
Your perfect pizza: cheese except i’m vegan!!!!
Goal you’d like to achieve: happiness

STEP FOUR:
Your best physical feature: my hair i guess
Your bedtime: 11 ish sometimes like 3
Most missed memory?: my london/paris trip and my hawai’i trips
STEP FIVE:
This Or That…
Pepsi or Coke?: Pepsi
McDonald’s or Burger King: gross
Adidas or Nike: no preference
Lipton Ice Tea or Nestea: lipton
Chocolate or Vanilla: vanilla
Cappuccino or coffee: coffee

STEP SIX:
Do You…
Smoke: smoke what?
Curse: hells yeah
Sing: hells yeah
Dance: hells yeah
Take a shower: hells yeah
Have a crush: hells yeah
Do you think you’ve been in love?: nah
Want to go to college: hells yeAH
Like(d) high school: just band
Want to get married: sure why not
Get motion sickness: nah
Think you’re attractive: nah
Think you’re a health freak: i guess
Get along with your parents: i guess

STEP SEVEN:
In the past month…
Gone to the mall: yeah
Eaten an entire box of Oreos: HELLS YEAH
Eaten Sushi: nah
Been on stage: yep
Gone skating: nah
Made homemade cookies: nah
Gone Skinny dipping: nah
Stolen anything: nah

STEP EIGHT:
Ever…
Played a game that required removal of clothing: nah
If so, was it mixed company: -
Flashed anyone: i’m in marching band so i think we all know the answer to that one
Been beaten up: nah
Shoplifted: nah

STEP NINE:
Age you hope to be married: whenever i’m in love i guess
Numbers of Children: a few
Describe your Dream Wedding: whatever works i haven’t really thought that far
What country would you most like to visit?: australia i guess

STEP TEN:
In the opposite sex..
Best eye color?: green/blue/whatever
Best hair color?: whatever
Short hair or long hair?: whatever
Height: taller than me

STEP ELEVEN:
Number of people I could trust with my life: like 3
Number of CDs that I own: too many to count
Number of tattoos: none yet
Number of piercings: just my ears

Personal Quiz
Who were you with yesterday?: THE NOODLES CREW and then the fam
What woke you up this morning?: my god damn alarm
Where are you?: earth
Is tomorrow going to be a good day?: yeah why not
Do you like anybody?: yeah

THE PAST
Ever thrown up in public?: nah
Passed out because of alcohol?: not that i know of
What’s on your mind RIGHT NOW?: everything

THE FUTURE
What kind of home would you like?: in-ground pool, hella nice bathrooms, hella nice kitchen OR just a nice little place with the person i love with all the essentials it doesn’t really matter if i’m happy
What do you want to be when you grow up?: successful and happy
Where do you see yourself in 5 years?: starting my life in hawai’i hopefully

IN GENERAL
Do you like candy necklaces?: sure
Do you listen to music every day? hells yeah i do
Do you still go trick or treating?: hells yeah i do
What was the last thing you ate?: FRUIT GUSHERS
Are you a fast typer?: nah
Whats your favorite type of soda?: mtn dew for life
Have you ever moved?: hells yeah
Have you ever won an award?: hells yeah
Are you listening to music right now?: YES
How long ’till your birthday?: 6 months and 17 days
When were you the saddest in your whole life?: freshmen year-junior year and i really don’t know about this year yet
Do you use ebay to buy or sell?: to buy if at all
Have you ever heard a song written about you?: no :(
Honestly, do you miss 2007?: i guess

HONESTY SECTION
1. Honestly, what color is your underwear?: polka dots
2. Honestly, whats on your mind?: how the hell i’m gonna get through senior year
3.Honestly, what are you doing right now?: this and listening to 1D
4.Honestly, have you ever done drugs?: guilty
5.Honestly, what would you do for a Klondike bar?: sell my soul
6.Honestly, have you done something bad today?: not really no
7.Honestly, if you could date one of your friends for a day, who would it be and why?: this guy i work with he is max chill and oh my god he is super cute we are bffs
8.Honestly, who is the last person you talked to on the phone?: my grandma because she rocks
9.Honestly, are you jealous of someone right now? you could say that
10.Honestly, what makes you mad most of the time? dumb, obnoxious people and bad drivers
11.Honestly, do you bite your nails? no
12.Honestly, have you had an eating disorder?: yes
13.Honestly, do you want to see someone this very moment?: yeah
14.Honestly, are you keeping a big secret now?: not that i know of
15.Honestly, do you have a friend you don’t actually like?: people get on my nerves sometimes but i honestly have the best friends in the whole entire world and wouldn’t trade them for anything
16.Honestly, if you had to date one of your friends of the same sex, who would it be?: oooh thats a though one ummm i dont know my friends rock theyre all pretty attractive so i dont know
17.Honestly, are you in denial?: dont think so
18.Honestly, do you get up in the middle of the night and eat?: if i’m hungry hells yeah
19.Honestly, do you like anyone?: hells YEAH
20.Honestly, does anyone like you?: oh my god no

ANGER SECTION
1.What do you do when you’re mad?: breath deeply and dig my nails into my palms or just cry a lot
2.What’s the worst thing you’ve done when you were mad?: take it out on myself
3.Ever made anyone cry when you were mad?: i hope not :(

CRYING SECTION
1.When was the last time you actually cried?:parent night for band right before we stepped off i dont know everyone was crying it was rough
2.Ever cried yourself to sleep?: yeah
3.Do certain songs make you cry?: YES
4.What usually makes you cry?: i cry over a lot of things like songs and people and boys and events and myself i dont know

HAPPY SECTION
1.Are you usually a happy person?: i try to spread happiness when i can
2.What makes you the happiest?: hawai’i/surfing
4.Do you believe in yourself?: for the most part
5.When people say they think you are good looking/pretty, do you get happy?: it makes me feel all warm and fuzzy

(Quelle: waddlepip, via naturally-caffeinated)

Status: Rain! :)
Older person on Facebook: Us too, so badly needed as well. Tell your mom I said hi. How is the family? Tell everyone hi from us. We miss you all so much. Wish we could be there. You're a beautiful young woman.
Men's Rights Activists: THIS IS NOT FAIR. MEN HAVE PROBLEMS TOO.
Black Men: We're constantly demonized by mainstream media and are targets of police brutality.
Gay Men: We face discrimination and hatred and are denied marriage and job security.
Trans Men: We are outcasts and are denied medical care, our lives are constantly under threat and our gender is always under scrutiny and policed by others.
Men's Rights Activist: ....
...
...
...
Men's Right Activist: Y-Yeah, but... a Feminist was mean to me...

fruitloopluke:

mom: what do you even do when you’re locked up in your room all day?

me:

(via hiyaleeuhh)

fuckyeahmeeko:

😂😂😂😭😭😭😩😩😩

(Quelle: trevorstmcgoodbody, via drphilnudes)

craftykinkster:

dickpetter420:

videohall:

What to do when you see your friend texting while driving

> Broyoualmostmademedropmyphone

his vocal range wild

OMFG

(via drphilnudes)

teamrocketing:

i love this show to death

(via drphilnudes)

proctalgia:

giving advice to friends like

image

(via inactiveblogger)

familyfriendlycryingpoems:

this is my senior page
crunchier:

the real question is why doesn’t he just take the selfie with the front camera like why go through so much work leo 

curiouslymistook:

healthycomfyhappy:

blk0912:

boredandmoist:

This time last year I was unemployed, broke, and suicidal.

Today, I just got the keys to my first house.

Give it time.

Needed this today

when you hear people preach that it gets better, they aren’t joking. if it’s not better yet, it will be. 

this post could literally be saving lives rn and that is why i love this website.

(via hiyaleeuhh)

teenage-dirtblog:

my bby <3

thatwetshirt:

andy dwyer, king of logic

(via hiyaleeuhh)

beccamakalapua:

punkasslouis:

punkasslouis:

I’m hiding naked in my closet because there are mattress delivery men in my bedroom and no one thought to tell me so I was just doing my naked thing after my shower and then I was very unceremoniously shoved into my closet and I don’t know how long I have to be here I don’t have snacks or anything

update: I found a chocolate bar on my shelf but also my phone battery is at 20% I feel like bear grylls

don’t you have clothes in your closet

(Quelle: harrywantsababy, via hiyaleeuhh)